View Single Post
Old 13-02-2010, 00:27
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Koerser View Post
Ik zie dat het een gewoon Porsche motorblok is,ik dacht dat men in die tijd reed met RSR blokken.
Daar weet ik allemaal niets van hoor, het zou kunnen, maar het maakt niet echt zoveel uit omdat ik tot de vaststelling gekomen ben dat ik de motorkap niet ga kunnen openzetten. Bij het schilderen van de binnenzijde van de kap merkte ik op dat het resin helemaal niet geschikt is om de juiste vorm van de motorkap-binnenzijde weer te geven.

Ik was eerst van plan namelijk om de motorkap met scharnieren en al te modelleren in open toestand, maar dan kijk je op die totaal onrealistische resin binnenkant waar met de beste wil van de wereld geen dunne plaatstalen kap mee te modelleren is. Dus gaat de kap in gesloten toestand op de Porsche komen, waardoor je de motor wel nog zal kunnen bespeuren doorheen de koelsleuven van de kap, maar meer ook niet. Op de foto zie je dat dank zij het matzwart aan de binnenzijde van de motorkap, de sleuven in het witte gedeelte nu mooi zichtbaar worden. Dat zal nog verbeteren eens het uiteinde van de spoiler matzwart gespoten zal zijn.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_90.JPG
Views:	1229
Size:	924.6 KB
ID:	16802   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_91.JPG
Views:	1301
Size:	932.6 KB
ID:	16803   Click image for larger version

Name:	1985_porsche_911_scrs_92.JPG
Views:	1280