Quote:
Originally Posted by TvD
Ziet er goed uit. Zou je misschien ook een foto kunnen maken vanuit een iets lager standpunt? Ik heb zo het idee dat de Porsche wat hoog op z'n pootjes staat....?
|
Heheh, den Tim is de man die altijd vraagt naar foto's vanuit een laag standpunt; dat deed je bij mijn Matra ook al... Zou het iets te maken kunnen hebben met het feit dat je van de 'Lage Landen' afkomstig bent?
In elk geval, hier zijn de gevraagde foto's. Je opmerking was trouwens niet zo verwonderlijk, op die foto's vanuit een hoog perspectief leek het inderdaad alsof de Porsche te hoog staat. Nu, ondertussen heb ik hem wel op een plaat gevezen om er niet meer met mijn vingers te moeten aankomen, en het kan natuurlijk zijn dat de vijs die de Porsche vasthoudt hem ook een paar tienden van een mm naar beneden getrokken heeft... maar zeker niet enkele mm uiteraard. Ondertussen zijn er ook weeral wat extra details aangebracht zoals de uitlaten en hun beschermplaat, de koplampen en de voorste pinkers.
In principe verlaat de Porsche deze plaat ook niet meer tot aan de voltooiing, en daarna blijft hij er ook gewoon opstaan in zijn vitrinedoosje. Dus zelfs als de Porsche "los" iets hoger zou staan: hij gaat de kans niet meer krijgen
Hier zijn de foto's: