minerva is nog niet door mij uit elkaar gehaald = iets voor deze zomer, maar ik heb hem wel al geschilderd (ja met de borstel)
vincent de historic haal ik niet meer, examens (in theorie zou het nog kunnen want ik heb ts de 18de en de 28ste tijd om te leren
ik zal zien, misschien kom ik dan toch wel af met onze porsche 914, mega machien, of met de minerva, al zijn de remmen volledig op en in de bochten helt em vrij stevig door, maar voor zolder is da geen probleem zeker: als we niet kunnen remmen pakken we gewoon de zandbak, het is toch nen jeep voor iets hé!
we zijn daar trouwens vroeger , voor de funcup periode, veel mee gaan crossen in de bossen, en ik kan u verzekeren dat daar menig jeepke voor kan buigen, uitgezonderd de landrover defender en toyota landcruisers. het geen we dan ook gekocht hebben, een defender, en ja ondertussen alweer verkocht. het leven gaat snel
voor de geïnteresseerden, wij verkopen hier thuis onze range rover (ondertussen vorig model), donkergroen-beige jaguar leder-spaakvelgen-... voor 16000euro, de geïnteresseerden kunnen altijd terecht op
marc.perdieus@pandora.be voor meer info
tot genoegen blonde goden (!?!)