View Single Post
Old 05-03-2010, 01:15
gert mertens gert mertens is offline
De Paddock Regular

Update 4-3

zonder jullie te willen vervelen...
Meer van hetzelfde

Na de bodemplaat te hebben beëindigd volgt nu de binnenkant van de body.
Dit dient ook vuil gemaakt te worden maar dan in "stappen" meer viezigheid beneden ,minder bovenaan.
Het leuke hieraan is dat er dan weer (vooral aan de bovenkant) kan gewerkt worden met "stof-aflopers".
(let wel ,nog nie gedaan op model momenteel !)

Bij deze een "sfeerbeeld" van in de wagen.

Het "dash-bord" is momenteel ,net als de deurpanelen, héél erg donker ingeschilderd...dit gaat zéker nog beter overkomen als ze behandeld zijn (op de randen) met "blitse" kleurkes.
Als extra detail wou ik nog "iets" doen met de binnenspiegel.
Meer bepaald ;
Een badeendje sculpteren en fuo geel met oranje schilderen...
Jammer maar helaas komt dit té klein over en nauwelijks zichtbaar door het gaas en met die opengesperde motorkap...jammer
Wat gaat het dan wél worden...
Een "remove before flight" label vanuit de militaire modelbouw en dit op schaal 1/32 dat is lekker felrood met witte opdruk en groot genoeg om wél de aandacht te trekken.
Ik weet dat het niet écht origineel is want dat is al meerdere malen gedaan maar toch... het heeft iets.
(tenzij iemand van jullie nog met een ander "uitvoerbaar" idee komt ,dan doe ik dat éh)

Een "dry-fit" van de kas met het onderstel.
De bedoeling hiervan is te weten of de gebruikte kleursetting wel bij elkaar past.
Aandachtige kijkers zien ook dat reeds begonnen is met het aanbrengen van elek. draad (linksboven) dit geeft extra detail en maakt het geitje tot wat het is.

Bij deze bedankt om volgen,
en tot de volgende update (die wél een paar dagen op zich zal laten wachten wegens -zoals in begin gezegd- altijd hetzelfde.

Grtz,
G
Reply With Quote