Vlak voordat ik mijn huis kochte, had ik een thread gestart bij Kit-Review van deze doos. Het betreft de wagen waarmee T. Boutsen meedeed in het F1 kampioenschap van 1990. Ondertussen heb ik deze terug vanonder het stof gehaald en ik ben van plan om mij eens goe te laten gaan! Zo ga ik zoveel mogelijk after-market spullen gebruiken. (nu ja, zoveel mogelijk.... ik ben geen miljonair hé

). Zo heb ik een setje remmen van Topstudio besteld, 'Hose-tube' en 'metal tube' van MSM-creations, 'Scale weave', 'carbon én kevlar' decals van Scale motorsport en veel 'nuts en bolts'.
Ook ga ik veel experimenteren om te scrathen.
het betreft deze doos:
Ondertussen ben ik al begonnen om de achtervering te scrathen. de stukjes vering van het onderdeel gehaald, de openingen voorzien aan het stuk waar dan de nieuwe veringen moeten bevestigd worden en gaatjes geboord van 0,4mm.
Voor de nieuwe veringen had ik in gedachten om de top van de oude te hergebruiken maar dit was niet mogelijk aangezien ze schuin waren gegoten. Dan maar op zoek naar een alternatief en ik vond hier nog 4 vleugelmoeren die ik bij mijn wieltjes had bijgekregen van mijn 250GTO. na het ontdoen van de 'vleugeltjes' op de moer en gaten te hebben geboord bekwam ik een behoorlijk resultaat.