Quote:
Originally Posted by Walter
Er zijn andere bouwers op het forum die hier eens een puntje aan kunnen zuigen.
Dat zie ik graag,een volledig realistische auto en geen blinkdoos.
|
Bedankt voor de
opbouwende kritiek!
Ik dacht dat bouwen ging over fun hebben en je eigen ding doen, maar blijkbaar is dit nog steeds niet zo.
Quote:
Originally Posted by gert mertens
Over dat puntje ergens aanzuigen... 
Ik kan verdorie nog véél bijleren van de leden van de Paddock !!!
en deel Uw mening zéker niet over de "Blinkdoos".
M.a.w. Op een "publiek" forum is niet iedereen gediend met dergelijke scherpe maar persoonlijke meningen.
|
Bedankt Gert. Dit is inderdaad een opmerking waardoor heel veel mensen, die
WEL hun modellen laten zien op het forum, hun aangesproken voelen.
Sorry Gert dat ik je Thread bevuil maar het moest me even van het hart!
Voor de rest heb ik deze bouw aandachtig zitten volgen omdat een heel aantal technieken me al verschillende jaren door mijn hoofd schieten, maar ik nooit een model vond om het toe te passen. Dit is inderdaad hiervoor het gedroomde project.
Als ik je toch 2 opmerkingen mag geven ...
- De uitlaat is erg bruin. Moet dit roest of gedroogde modder simuleren? Roest ... not done wegens onmogelijk, zo dik. Trouwens, dan zou het deel vlak bij de uitlaat weinig tot geen roest en een andere kleur moeten hebben wegens altijd droog owv de hitte, zou het verbrande modder zijn, dan denk ik dat korter bij de uitlaat ook een andere kleur is owv de hitte. Iets dat je zeker makkelijk kan corrigeren en weer dat extra aan het model geeft.
- Het gedeelte vlak achter de zetel (het opgehoogde gedeelte waar normaal de achterbank staat) vind ik iets te proper in vergelijking met het 'interieur', temeer omdat het open is in vergelijking met de voorzijde. Van de andere kant is het daarom misschien dat het properder is omdat makkelijker te reinigen.
In ieder geval zijn dit opmerkingen die ik geef ZONDER het model gezien te hebben. Ik weet verdomd goed dat foto's de werkelijkheid vaak moeilijk weergeven en twijfel er daarom ook aan of mijn opmerking over de achterzijde wel klopt!
Ik wil hem dus zien op de volgende meeting.
Voor de rest ...

voor de gebruikte technieken.