Quote:
Originally Posted by Sennake
In dat geval past jouw bijdrage aan deze thread perfect in het plaatje. Een thread over De Paddock Modelbouw lijkt me toch vooral over het reilen en zeilen omtrent modelbouw te gaan, en jij hebt het mijns inziens over De Paddock in het algemeen. Tenzij ik me vergis natuurlijk, maar dan kom jij echt wel als een duiveltje uit een voor mij onbekend doosje tevoorschijn als modelbouwer...
|
Quote:
Originally Posted by Doc
Denk dat ik weet wat Sennake bedoeld. Ik zit nu iets meer dan een jaar bij de club, de modelbouwafdeling welteverstaan, en ik geloof niet dat ik al eens van u gehoord heb. Dus wat komt ge hier ineens doen?
|
Steve is geen onbekende in het modelbouw gedeelte, dus gentlemen, ik denk dat jullie even wat voorbarig zijn hier.
Quote:
Originally Posted by Steve
Ben al weg, doe zo voort mannen, clubke is al goed geslinkt, binnenkort kunt ge nog met jullie vijven wat kletsen.
|
Wat jammer toch. Hier sta ik toch wel echt versteld van. Moet ik dit nu interpreteren als dat je het helemaal niet eens meer bent met de visie die aan het begin van deze thread werd uitgetikt?

Want daar gaat het in principe nog altijd over.