View Single Post
  #27  
Old 17-03-2010, 01:31
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Als je na een zeer tof weekend te hebben gehad, je dan maandagavond, na de middagpost en met nog wat vermoeidheid in je knoken, dan dit hier krijgt te lezen, dan zakken mijn sokken af.

Ik had gisteren al een artikel klaar om sommigen van antwoord te dienen, maar heb het bewust niet geplaatst.

Maar hier wil ik alsnog even iets neertypen.

Ik weet niet waarom sommige mensen hier proberen de boel te verzieken, maar als ik de voorbije meetings en de beurs in Jabbeke bekijk, dan stel ik vast dat we toch goe bezig zijn. Er zijn zelfs nieuwe mensen bijgekomen.

Ivm Rallymen wil het volgende nog meegeven; Met veel kabaal trekt hij hier een paar maanden geleden de deur achter zich toe om nu opnieuw nog eens een poging te wagen om onrust te zaaien.
Wel dan stel ik me daar 1 vraag bij: Waarom heeft hij het lef niet gehad om zich in Jabbeke voor te stellen terwijl hij onze stand stond te bekijken.
Dan hadden er misschien bepaalde zaken uitgepraat kunnen worden.

Walter zijn mening is dat hij niet graag blinkende auto's ziet, en daar kan ik best begip voor opbrengen, maar had hij het anders geformuleerd, dan had er geen haan naar gekraaid.

Koerser, je mening dat je slecht bouwt deel ik helemaal niet en dat weet je. Want je rallycross-modellen mogen best gezien wel worden.
Daarom stel ik voor om één van de volgende beurzen eens mee te doen, misschien kunnen we dan eens een nieuw centraal thema aan de bestaande thema's toevoegen, nml rallycross.
Dat je niet aan wedstrijden meedoet, kan ik best begrijpen, je bent heus niet de enige. Niemand is daartoe verplicht

Wat die ledenlijst betreft, daarin heeft Guy gelijk. Toen ik voor het eerst voorstelde om iedereen een ledenlijst te bezorgen, ergens eind vorig jaar is er gezegd dat ze aangepast ging worden van zodra de lidgelden betaald waren.

Wat info, tips demo's en wie weet wat nog allemaal, ze helpen heus wel om je niveau op te krikken. Ook al is het maar om sommige trucs en tips op je eigen manier uit te voeren. Maar soms moet je ook dingen durven te doen.
En hier neem ik mezelf als voorbeeld.
Vroeger bouwde ik al schoon modellen, maar tegenwoordig val ik ook al eens in de prijzen met mijn "creaties".
Ik denk dat ik op die 5-6 jaar dat ik bij deze club ben, mijn niveau toch wel een beetje gestegen is.
Ik heb zelfs een privé-demo gekregen over "Hoe maak ik gordels" , iets waar ik Guido nog altijd dankbaar voor ben.

En als mensen uit de club iets aan mij vragen, dan probeer ik zo goed en zo kwaad mogelijk die mensen met raad en/of daad te helpen, ook al is dat er iets moet meegebracht worden, of iets afgeven, so what.

Maar 1 ding wil toch meegeven en dat is het volgende:

Als er iemand met een probleem zit, gooi het gewoon in de groep, blijf er niet mee zitten.
We zijn allemaal volwassen mensen, al twijfelt men daar soms wel eens aan, maar toch.
Bespreek je het liever onder 4 ogen, contacteer dan die betreffende persoon.

En wat de meeting betreft van a.s. vrijdag, ik kijk er al naar uit en hopelijk kunnen we de lijn van afgelopen weekend doortrekken.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 17-03-2010 at 01:33.
Reply With Quote