View Single Post
Old 22-03-2010, 21:30
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Zo om de 3 maanden komt hier eens een update. Awel zenne, nu gaat dat een beetje sneller gaan. Tijdens het decallen van de 307 heb ik tijd genoeg om me met iets anders bezig te houden. Ik vertik het om een nieuwe kit open te trekken tot dat de pug klaar is dus deze BMW nog maar eens uitgehaald. Tijdens het decallen nog maar eens de velgen bekeken. Deze blijven me storen. Ik zoek nu al maanden naar een setje dat veel mooier past maar tot nu toe heb ik nog niets gevonden. Dan komt dus de vraag : Ga ik blijven zoeken naar velgen om deze zo realistisch mogelijk te bouwen of maak ik er een modelletje van dat mooi staat in men vitrine. Awel ik heb gekozen voor optie 2. Ik heb onlangs een deel kits geruild met onze nederlandse vriend Erik. Daar zat een 911 GT2 tussen. Deze gaat een rally ombouw krijgen dus dit velgensetje had ik over. Ik heb deze velgen gebruikt onder de BMW. Ondertussen heb ik gebruik gemaakt van de gelegenheid om de hele wagen een beetje te verlagen. Achter ging dit vrij gemakkelijk maar van voor heb ik, ondanks de vrij rudimentaire ophanging toch zowat alles opnieuw moeten scratchen om alles lager te krijgen. Het resultaat van een weekendje knutselen :

Tis dan wel niet historisch correct maar het iet er al veel beter uit. Deze week gaan de laatste decals erop en dan kan deze samen met de 307 afgelakt en afgewerkt worden.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0008.JPG
Views:	746
Size:	119.1 KB
ID:	17342   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0009.JPG
Views:	745
Size:	121.1 KB
ID:	17343   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0010.JPG
Views:	771
Size:	121.5 KB
ID:	17344  

Last edited by Doc; 22-03-2010 at 21:31.
Reply With Quote