Weet niet welke kant Mercedes op zal gaan. Ik hoop eigenlijk nog steeds op een DTM kampioenschap ala V8 Supercars en NASCAR, dus priveteams (dat is misschien niet de juiste omschrijving omdat het natuurlijk wel professionele teams betreft van niveau Schnitzer, Phoenix en 888) met support van fabrikanten in de vorm van sponsoring (en externe sponsors die niks met automotive te maken hebben zoals in V8 Supercars en NASCAR!). Minimaal 3 of 4 fabrikanten (Mercedes, Audi, BMW, Lexus). Wagens zoals in V8 Supercars of de BMW M3 GT2 (al kan ik ook leven met silhouettes, als deze maar sterker zijn en minder aerodynamische onzin hebben). Per seizoen een 16-tal races (+/- 90 minuten) verspreid over Europa. Per race een 1 miljoen Euro prijzengeld (verdelen over alle deelnemers). En dan startvelden van +30 wagens.

Maar Mercedes en Audi kennende zal het dat wel niet worden.
Met de komst van al die fabrieks GT3's (Audi en nu de nieuwe BMW en Mercedes) ben ik bang dat deze klasse over een paar seizoenen te duur is geworden.
Ik snap overigens al jaren niet waarom Mercedes tegen klantenautosport is. Merken als Porsche en BMW hebben er veel succes mee en associeer je direct met sportiviteit, bij een merk als Mercedes heb ik dat niet. Mercedes associeer ik met (ex)ondernemers van boven de 50.