Quote:
Originally Posted by Aerodyne
Senna, zie mijn eerste post:
Daarmee gaan we het dus moeten doen, zoals ook al eerder gezegd: het is puur fantasie omdat ik de onderdelen toch liggen had behalve een volledig gietraam dat ontbrak, dus .......
Kan fantasie op dit forum niet misschien??? Moet alles werkelijk naar een voorbeeld nagebouwd worden?
Dan heb ik slecht nieuws voor jullie, want dit wordt het dus niet!!!
|
Iedereen bouwt wat hij wil en zoals hij dat wil - dat is hier trouwens al vaker aan bod gekomen. Dus als iemand het stuur ter hoogte van de achterbank wil monteren en de koplampen op het dak, dan is dat toch prima. Zolang de bouwer er maar lol aan beleefd. Langs de andere kant wil dat ook zeggen dat diegene die tot de laatste schroef en kabel willen nabouwen, ook prima is bezig, zonder daarbij hoeven nagewezen te worden als dikke nek of wat anders.
Senna
ke houdt van details, dus dat hij naar referentiefoto's vraagt, mag toch geen verassing zijn. Het eerste stuk van je antwoord was dus eigenlijk voldoende geweest. De rest is er bij gesleurd om een onduidelijke reden.
Zoals in het echte leven ook geldt: wees vriendelijk en behulpzaam. De rest regelt iedereen best met zijn hond, vis of parkiet.
Ik zit al te wachten op de volgende update!