View Single Post
Old 21-06-2010, 12:30
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Ik heb geen idee wie het laatste woord heeft, maar zou WTCC promotor KSO niet de zeggenschap hebben over hoe de organisatie verloopt? Misschien wordt er wel iets te snel richting CZ gewezen, denk dat bij hen ook niemand opgezet was met de lege tribunes...

Mij persoonlijk stoorde het niet omdat ik in al die jaren nog nooit op de tribune heb gezeten, is niet echt 'the place to be' om wat actie te zien; behalve die aan de Jacky Ickx chicane dan.

Vond de WTCC races, trainingen en kwalificaties best te pruimen; je ziet toch niet zo vaak auto's op 2 (of geen) wielen over de kerbs gaan. Qua spektakelwaarde op strategische plaatsen vond ik het dus erg goed meevallen.

Ik moet Scapa bijtreden dat Romanov idd. de show wist te stelen, vond hem samen met Poulsen, d'Aste en Barth een van de meest 'gedreven' piloten.

De Trofeo Maserati Granturismo MC en de Seat Leon Eurocup vond ik eerder tegenvallend. Bij de eerste had ik het gevoel dat het gewoon wat rondjes malen was, bij de tweede (wel maar één race van gevolgd) was het precies treintje rijden van start tot finish.

Last edited by JCE.72; 21-06-2010 at 12:32.
Reply With Quote