Quote:
Originally Posted by Nismo
Ik zou begot durven zweren dat onze Guy lid van een motorbende is geworden.
|
Dat nu niet direct, maar het bouwen van een motor geeft me op dit moment gewoon meer voldoening dan een auto. En omdat modelbouw toch nog steeds een hobby is - iets wat je doet omdat je het graag doet dus - grijp ik actueel liever naar een model van een motor dan van een auto. Ik besef dat er op dit forum maar weinig motor-liefhebbers zitten, maar dat is dan jammer voor hen. Ik bouw ooit nog wel eens een rally-machien, maar voorlopig heb ik even mijn handen vol met tweewielers. Trouwens, er zijn voldoende rally-projecten lopende om de liefhebbers van die modelbouwtak ook te plezieren...
Wat mijn bouwprojecten betreft: zoals je ziet heb ik alsnog graag wat afwisseling, dus ik bouw een racebike, een straatmachine en een crosser tegelijk. Verschillende onderwerpen binnen het motor-thema, dat dan weer wel.
En geen nood: ondertussen is ook de juiste Zero Paints verf binnen voor mijn tombola-model, de Porsche 928GT, én is ook mijn bestelling binnen van Domino, namelijk de Gulf Lola-Aston Martin LM09 van Profil24. Er komen dus echt nog wel wat wagens aan hoor