View Single Post
Old 01-07-2010, 22:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
Spijtig genoeg niet daar deze mag deelnemen in de Belcar en een echte GT4 is.
Er zullen waarschijnlijk reglementen en afspraken zijn Echter op basis van mijn gezonde boerenverstand zeg ik dat de eis/beperking van RACB/Speedworld tegen elke europese regel ingaat voor eerlijke concurrentie! Bel eens met Nelie Smit-Kroes Die maakt gehakt van dit soort dingen en schrijft boetes uit voor minder. Indien men een vrouw met haren op de tanden zoekt, dan is deze dame de trendsetter Dat mag ik wel

Succes met race 2, het basisconcept steekt aardig in elkaar. En wat betreft de mensen die race 1 afzeiken. Durf zelf eens iets nieuws te organiseren! Dit is werkelijk een typisch Belgische reactie. Jullien zijn TIP'rs (Thinking in Problems) in plaats van TIS'rs (Thinking in Solutions). Oftewel BE versus NL.

De race op de Spa Euro Race had wellicht beter niet kunnen plaatsvinden maar kennen wij, de beste stuurlui aan wal, de contracten tussen DSOT en Race-Rally.be/Delettre?

Wellicht was de boete nog hoger dan de negatieve exposure van deze race Dat Driesco hier antwoord geeft in deze thread zegt mij genoeg, iemand die iets te verbergen heeft komt hier niet
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote