View Single Post
  #8  
Old 13-07-2010, 10:08
The creative explorer The creative explorer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2007
Location: Verenigde Staten/Friesland
Posts: 549
En inmiddels zijn we zo goed als klaar. Er moet nog steeds een en ander gebeuren, maar dit zijn kleine klusjes, die door de tijd heen wel komen. Ik kan in ieder geval nu aan de gang met modelbouw :wink:

Ik heb vanochtend wat foto's geschoten en het licht op de zolder is niet al te best, dus heb later toch de flits er maar bij gehad.
Een kleine rondleiding;

Zodra we de trap naar de zolder oplopen, lopen we recht op mijn 'lounge'-hoekje af, ik heb 2 weken terug een lederen interieur van een Jaguar XJ opgekocht en moet hier nog wat beugels/frame voor maken, zodat het niet meer wiebelt en iets hoger van de grond is.




Draaien we naar links, dan begint het bureau gedeelte


Het blauwe bureau heb ik voor de techniek, dus videorecorder, computer, scherm, video-editing materiaal etc...
Ik heb gisteren nog een nieuwe toevoeging gedaan aan de bureau's. Toen ik de bladen had gekocht, had ik er geen rekening mee gehouden dat een rand met 90 graden hoek oncomfortabel zou zijn. Dus heb ik gisteren een kwart-rond profiel gekocht en die tegen alle bladen gemonteerd, nu heb ik dus weer een soft-edge en is het een stuk comfortabeler.


Draaien we iets naar links, dan krijgen we mijn modelbouw-bureau's. dit gedeelte wordt het meeste gebruikt en is voor lijmen, pasmaken en algemene modelbouw


Daarnaast op de roze handdoek zal ik al het (nat) schuurwerk gaan doen, dit houdt het algemene plekje wat meer stofvrij.


Het fotogedeelte, als het goed is en ik vind de juiste lamp weer, dan kan ik fatsoenlijke foto's maken van de hobby.


Tja, dit stukje heeft nog niet echt een directe bestemming. zal meer zijn voor het prepareren van verfen en de te spuiten onderdelen.


En de spuitcabine, ik heb mijn ontwerp versimpeld en het werkt prima. Ik heb geen last van stofdeeltjes tot nu toe.


Daarnaast de vitrine voor de projecten. Bovenin staan de uit te harden body's, eronder staan de geprimerde of gereedstaand voor primer body's.
In het kastje onderin staan de dozen van de projecten, ik vind het zo mooi overzichtelijk en houd het ook wat netter.
Reply With Quote