View Single Post
Old 14-08-2010, 11:57
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
Misschien een kleine opmerking (die in het niets verdwijnt bij de rest natuurlijk) Ik zou nog eens wat aandacht geven aan het plaatsje boven de achterste wielkassen, daar waar de vering vast gemaakt wordt. dit is nu in een soort titanium silver geschilderd of zo... Misschien hier nog wat boutjes en detail aanbrengen? Als je dit al van plan waart, dan heb ik niks gezegd hé
Dit verdwijnt zeker niet in 't niets, Frederik. In tegendeel, zeer terechte opmerking en heb er meteen iets aan gedaan. Ben eens in mijn Mish-Mash gaan neuzen en heb er het volgende van gemaakt:

Ik heb dan ook al een stoel klaar. Heb voor het eerst gestoffeerd en is nog niet 100%, maar ben content van mijn eerste poging. Ook de gordels werden aangebracht en deze heb ik ook voor het eerst gereigd zoals het moet en is goed gelukt.
Den Guido had mij al een paar keer aangeraden om de verdikkingen op de gordels te maken in stof en dan de decal daarop aan te brengen en bij deze is het dan ook zo geschied. En euhh, Guido, veel beter zo. Bedankt voor deze tip van al zo lang geleden, maar niet vergeten.

Heb ook al de batterij geplaatst voorzien van 2 kabels. Deze wordt nog een beetje gedrybrushed.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_9098.jpg
Views:	961
Size:	103.9 KB
ID:	18945   Click image for larger version

Name:	100_9097.jpg
Views:	914
Size:	142.3 KB
ID:	18946   Click image for larger version

Name:	100_9099.jpg
Views:	900