Hey Johny,
Mooi verslagje maat.

En omdat ge het zo lief vraagt, hier dan ook mijn beloonde wagentjes.
Een eerste keer mocht ik op staan om van de Gert een zilveren plak in ontvangst te nemen voor mijn Peugeotje 207 van Fast Freddy op 1/43.

Ik zat nog niet op mijne stoel, of werd ik al terug geroepen door Gert voor een tweede zilveren plak voor mijne open Corolla.

Met juryleden als Gert en André, niet de minsten met kennis van zaken, ben ik dan ook zeer tevreden met deze beloningen.

Trouwens ook mijn felicitaties aan de gouden plak in deze categorie, want moet zeggen, Waaw. Wat was die Ford knap.
En ook mijn felicitaties aan alle andere leden en maten die een plak behaalden.
PROFICIAT MANNEN

Na een plezante avond bij Philiep, waar ik mocht megenieten van een heerlijke barbecue, was ik zondag morgen bij het wakker worden al helemaal in de juiste stemming op weg naar Mol.
Ik heb der alleszins een toffe dag gehad en veel bekend volk tegen het lijf gelopen dat leidde tot enkele toffe babbels en lol.
Ook was ik onder de indruk van de demo van André aangaande het carbon en nog enkele andere zeer intressante dingen. En dat smaakt naar meer.
Ik ben zeer tevreden met mijn Corolla, maar besefte na deze demo dat met de juiste kennis van zaken, materialen, technieken enz.. dit model er nog veel beter kon uitzien en dat er nog veel bij te leren valt en dat dat enkel kan mits "bijscholing". Dus daar zal ik eens werk van moeten maken.
En Gert, proficiat maat voor de toffe beurs die je met je club hebt neergezet.
Ik heb toffe modellen gezien, op de vele koopstanden wat materiaal aangeschaft, veel bijgeleerd, lekker gegeten en gedronken, lol gehad...
Kortom, wat moet een modelbouwer nog meer hebben.
Geweldig.
En euhh, Gert, sorry dat ik na de wedstrijd meteen weg was. Moest vrouw en kinderen gaan ophalen. Maar we spreken mekaar wel op de meeting. Zal de Corolla meebrengen en alsnog naar je luisteren aangaande dit project.
Grts, Guido