View Single Post
Old 20-09-2010, 22:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JCE.72 View Post

Als dit een voorteken is voor de toekomstige publieke opkomst en bijbehorende interesse van de Belcar en BTCS zie ik het héél erg somber in.
Zo programma kan toch nooit massa's mensen lokken? Wie heeft er nu behoefte aan endurance racen op een circuit waar je niet eens de mogelijkheid hebt om de koers te volgen? Endurance racen is een niche binnen de groep van autosportliefhebbers. Voor de top van het endurance racen zijn wellicht de overige liefhebbers nog wel te porren (denk aan 1000 kM Spa en de 24 uur van Spa). Maar al de rest? Weinig kans dat daar massa's volk op afkomen. Gratis tickets of sterke marketing gaan echt geen verschil maken bij endurance wedstrijden van een Belcar, BTCS, Funcup of welke klasse dan ook.

Heeft de gemiddelde autosportliefhebber medio september niet al een overkill gehad aan endurance wedstrijden?

Ikzelf ben eigenlijk helemaal genezen van endurance wedstrijden, daar is de belangstelling helemaal voor verdwenen. Geef mij maar sprintjes van van 12 rondjes of 20 minuten! Net zoals de maatschappij steeds sneller wordt neemt mijn spanningsboog steeds meer af 12 rondjes kan ik net aan Van een 24-uurs race is alleen de opbouw naar de race toe leuk en het eerste uur van de koers.

Deze hebben geen klagen over toeschouwers en deelnemers: http://www.autosport.be/news/2010/09...00Toeschouwers
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 20-09-2010 at 22:01.
Reply With Quote