Ik denk dat de basis van het kampioenschap erg goed zit, net als de gedachte erachter en de bedoeling van het kampioenschap (ongelooflijk veel fun voor weinig geld). Het kan voor mij persoonlijk niet anders dan een succes worden ...
Wat wagens betreft, het is slechts gedeeltelijk waar dat dit kampioenschap werd opgericht voor wagens die nergens anders terecht kunnen. De Lotus kan terecht in Belcar/DSC, de Saker in Belcar, de Ultima in Belcar, ... Maar het is wel zo dat je heel veel richtingen op kunt. Meer Sakerīs, meer Radicalīs, meer Lotussen, meer Westfieldīs, Caterhamīs, Mazdaīs. En ik weet bijna zeker dat als ze met de Europese en nationale autosport zo verder doen m.b.t prijzen dit kampioenschap een grote toekomst heeft.
Maar het is aan de organisatie om dat te bepalen en te bewerkstelligen. Ik heb de indruk dat de organisatie in dezelfde richting denkt als de gemiddelde autosportfan, en dat is mooi. Vandaar dat ik de organisatie ook volledig steun. Ik geloof in deze vorm van autosport.
Is er trouwens ergens een nieuwe site ofzo van BSOT?
Last edited by Mitchio; 08-10-2010 at 20:14.
|