View Single Post
Old 21-10-2010, 22:56
The creative explorer The creative explorer is offline
De Paddock Regular

Ik ben hier met de opruimweken begonnen, ik heb zoveel 'open' projecten staan dat ik er wat wil afbouwen om zo weer wat nieuwe wind door het geheel te laten blazen.
Inmiddels is de Challenger al klaar, net als de Golf GTi, de Fireball 500 nadert ook zijn einde en zo zijn we beland bij de Skyline.

Het enige wat ik ooit aan deze bouw heb gedaan was de body spuiten, geblankt en gepolijst, maar het heeft me nooit echt naar tevredenheid gebracht. Nu ik met het opruimen bezig ben gegaan had ik de keus; verder zo opbouwen of rigoureus en opnieuw. Dat laatste dus.
Ik heb de body in de Muscle gehad en daarna wat puntjes waar ik niet tevreden over was afgeschuurd, in de primer gezet en voor het eerst gespoten met Zero, ik ben nog niet eraan gewend en ook nog niet helemaal tevreden, maar zal dat morgen gaan bijspuiten en dan zien we het wel weer.

De nieuwe kleur is Berwick Bronze van Aston Martin, maar het is een ongelooflijk donkere kleur, als ik hem hier zo zie, zou je zeggen dat het gewoon zwart is. Daarom heb ik voor de foto er wat water opgedaan, zodat het een beetje blanke lak vergelijkt.

Reply With Quote