View Single Post
Old 23-10-2010, 07:13
Doc's Avatar
Doc Doc is offline
De Paddock Regular

Location: Maasmechelen, deelstaat van de republiek Vlaanderen
Leuk te lezen dat er zoveel interesse is voor deze build die niets met autosport te maken heeft.

@Nismo, ik was zelf ook al op zoek gegaan naar foto`s om wat ideeen op te doen. Ben er ook tegengekomen van deze "getunede" kubelwagens. Ik ken er niet zoveel van maar blijkbaar was er een civiele en een militaire versie? Beide versies verschillen nogal van mekaar. Kleur vinnik wel mooi trouwens, maar ik heb nog geen flauw idee welke kleur de mijne gaat krijgen.

Dan het vervolg van de build. Om te beginnen heb ik strips bijgeplakt op de motorkap. Daar deze over de gehele wagen terug te vinden zijn vond ik het raar om ze er op de motorkap niet op te plaatsen, als de hele lijm goed is uitgehard word alles opgeschuurd en dan kan de body in de primer zodat ik kan zien waar er nog fouten zitten

Deze week heb ik me vooral bezig gehouden met de ophanging. De ophanging van deze kit is vrij simpel, das goed, is ie ook makkelijk aan te passen want.....

......deze komen er dus echt niet onder. Om te beginnen heb ik de bodemplaat voorzien van de middentunnel.

Deze loopt door tot aan de voorophanging. De simpelste oplossing hier was er gewoon een stukje tussenuit zagen en vervangen door een evergreen buisje van de gewenste dikte.

Door deze buis kwam een lasbaget waarop de nieuwe velgen passen en dit was het resultaat.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0034.JPG
Views:	633
Size:	464.8 KB
ID:	19660   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0001 (2).JPG
Views:	611
Size:	422.8 KB
ID:	19661   Click image for larger version

Name:	sized_CIMG0005 (2).JPG
Views:	634