Het gare is; deze kleur zou Berwick Bronze moeten zijn van Aston Martin en het lijkt er totaal niet op. Ik heb even Steve een e-mail gestuurd (kreeg warempel de volgende dag al een e-mail terug) en zij vinden het ook niet kloppen. Ze hebben navraag gedaan bij Lechner, de firma die hun de formule's geven en ook zij geven toe dat het niet klopt.
Ze zijn er dus mee bezig en zodra het probleem is opgelost, krijg ik een potje met de nieuwe formule. Al is dat te laat voor de GT-R, die staat nu in een donkergroen jasje. Ik heb hier de kleurenschema's maar wat op aangepast en het resultaat is een 'chique'- versie van de GT-R. Het staat 'm niet eens verkeerd ook, daarom maar besloten geen spoiler te monteren, vind het zo wel iets hebben.
wat foto's:
Hier zat ik nog te twijfelen over de achterspoiler, het idee was om deze in carbon uit te voeren.
Testfit van het interieur
Om het spuiten en afplakken te vergemakkelijken, heb ik de stoelen in 2'en gesneden
Met blanke lak.
Het aangepaste kleurenschema voor het interieur, in plaats van sportief ben ik voor chique gegaan