Een bijzonder mooi project.
Onder de 1/24-25 bouwpakketten, is de Heller toch 1 van de mooiste E-type's beschikbaar. Die van GS is ook erg mooi, maar die van Revell en AMT zijn een stuk minder mooi. Zeker als je zoekt om een FHC, dan moet je deze hebben.
Echt slecht is de kit niet, maar heeft wel een beetje doorzettingsvermogen nodig. Wel is deze kit beter dan meeste Heller kitjes.
Ik ken dat probleem met de body; Hier is het op een 1/8 model opgelost
Ik heb dat destijds opgelost door de body, de floorpan en het onderste gedeelte van het interieur vooraf te installeren, de body te bewerken en te spuiten, waarna ik de rest van het interieur heb af kunnen bouwen.
Bij de 1/8 model is het relatief simpel, en het concept wil ik ook gebruiken voor de 1/24.
Dat wil zeggen, bij de Heller kit, het gedeelte voor de achteras tot en met de achterkant los te halen van het chassis en even aan de kant te leggen, het overgebleven gedeelte van de floorpan te monteren, bewerken, opvullen en te spuiten. Waarna het interieur via het weggesneden gedeelte ingebouwd kan worden.
Een korte uitleg is hier te zien:
http://www.scalemotorcars.com/forum/...anellines.html
Er zijn trouwens goedkopere en net zulke mooie spaakvelgen te koop als die MFH setjes, een goed voorbeeld is het setje voor de Hasegawa 250GTO.
Van jouw houten dashboard ben ik nog niet zo onder de indruk, het idee is goed, maar het lijkt nog te gemaakt, maar ik las dat je het zelf ook al was opgevallen.
Wel ben ik benieuwd naar het materiaal wat je hebt gebruikt voor de ringen, want die zien er goed uit.