View Single Post
  #61  
Old 14-11-2010, 20:33
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
De laatste jaren leerde ik hier dat dryfitten een must is, dus gooide ik even bijna alle onderdelen samen om eens te testen. Wat bleek? Revell-kwaliteit en dus geen goede pasvorm:



De reden was niet ver te zoeken: het interieur-kuipje moet in twee gaatjes passen en die gaatjes hadden opstaande randjes. Bovendien ziet dit er niet uit aan de onderzijde...





Dus dit moesten we aanpakken. De gaten werden opgevuld met stukjes van de oude wielassen. Bijwerken met putty was niet nodig, wel schuren en schuren. Ook de binnenzijde met de opstaande randjes werd bijgeschuurd.



Nu past alles veel beter. En die kuip past toch nog steeds netjes want er zijn nog twee andere bevestigingspunten. Die gaten waren dus overbodig...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_7735.jpg
Views:	1412
Size:	115.1 KB
ID:	19913   Click image for larger version

Name:	IMG_7734.jpg
Views:	1370
Size:	112.9 KB
ID:	19914   Click image for larger version

Name:	IMG_7736.jpg
Views:	1414
Size:	128.5 KB
ID:	19915   Click image for larger version

Name:	IMG_7740.jpg
Views:	1341
Size:	120.1 KB
ID:	19916  
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote