View Single Post
Old 14-11-2010, 20:42
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Next up: de verbreding aan de linkerzijde van de auto. Dit was de reden waarom het bouwproces was stilgevallen. Maar tijd dus om nu toch de stap te zetten...

Milliput... Kneden... Oja, ik wist precies hoeveel ik nodig had daar ik de vorige keer het deel dat toen voor die kant bestemd was, had laten harden. Een schitterend idee van toen blijkt nu... En dus konden we te werk gaan zoals een paar jaar geleden. De tussenstappen kun je enkele pagina's eerder zien. Het resultaat zie je hieronder. Pas op, ik moet dus nog die sleuf uitzagen....

Nu volgt het uitharden en daarna schuren, veel schuren zodat beide kanten gelijk worden. Maar dat is voor binnenkort...

Tijdens het werken hieraan viel me trouwens op dat die boog wel juist zit, maar dat de panelline naast de deur weg moet. Die zit er niet op de originele wagen dus werden die dingen gevuld met wat milliput en putty... Weer een verbetering...

Tijd opnieuw voor het onderstel. Ik wil de werkelijkheid wat benaderen dus ging ik weer wat op in de referentiepics. En... Ja hoor, volgende fout: de uitlaten. Geen twee maal twee op een rij maar twee maal een buis... Dit zijn trouwens de uitlaten die dus weggegooid mogen worden:

Maar toen ik nog beter keek, bleek dat heel die achterzijde niet klopt... Er steekt daar niet van alles uit, wel een donker deel zonder meer... Dus dit werd zagen en zagen...

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_7744.jpg
Views:	1345
Size:	135.2 KB
ID:	19918   Click image for larger version

Name:	IMG_7746.jpg
Views:	1320
Size:	83.9 KB
ID:	19919   Click image for larger version

Name:	IMG_7743.jpg
Views:	1316
Size:	183.6 KB
ID:	19920   Click image for larger version

Name:	IMG_7747.jpg
Views:	1301
Size:	135.1 KB
ID:	19921   Click image for larger version

Name:	IMG_7748.jpg
Views:	1348
Size:	161.2 KB
ID:	19922  

Last edited by Loeten; 14-11-2010 at 20:43.
Reply With Quote