Opnieuw dryfitten levert dit zicht op. Opgepast, de buizen zitten nog niet vastgelijmd...
Ook het deel tussen de uitlaten was niet naar mijn smaak. Eerst ging ik het gewoon laten en zwart inkleuren. Maar ik heb de smaak echt wel weer te pakken en hup, daar ging het uitboren en schuren en krak... Te enthousiast geweest... Maar met plastic sheet heb ik dat foutje rechtgezet. Het moet nu alleen nog bijgewerkt worden met wat putty of milliput en dan zie je het niet meer... Op deze foto zitten de buizen wel al muurvast...
Next up...
Nu moet ik wat verzinnen voor het gat dat nog te zien is aan de onderzijde. op referenties kan ik niet veel zien want vaak is het gewoon zwart. Dus ik veronderstel dat er een beschermplaat zit (voor de motor). We zien wel weer. De goesting is helemaal terug en deze Ferrari zit nu in mijn hartje. Zo erg zelfs dat ik de Cosworth in zijn doos liet. Oorspronkelijk ging ik deze afwerken, maar dat is iets voor komend weekend of zo...
Grtzzz
Mocht er iets op te merken zijn, doe gerust want ik kan nog ingrijpen e en jullie zien vaak meer dan ikke...