Quote:
Ik geloof mijn ogen niet. Wordt hier nu gesuggereerd om onze foto's met Photoshop te bewerken om ze te publiceren?
Laat me duidelijk zijn: de eerste waarvan ik merk dat zijn foto's met wat voor software zijn bijgeschaafd om het model beter te laten ogen, krijgt van mij de volle laag. En dat is geen dreigement, maar een belofte.
Tot zover die opmerking.
|
Groot gelijk. Hoe kan je nu als modelbouwer jezelf ontwikkelen als je je foto's gaat bewerken om een perfect resultaat te laten zien en daarbij, en dat vind ik nog het ergste, vooral jezelf wat voor zit te liegen.
Laat zien wat je bouwt, ook al is het niet goed, dan kan je met de nodige tips en opbouwende kritieken alleen maar een hoop bijleren en dan zullen je modellen en daarbij ook de foto's enkel mooier worden. Zonder gefoefel.
En nu het model, zeer mooi allemaal, Frederick, knap scratshwerk en een heel mooie wagen geworden.

En de vernis, dat gaat gaandeweg enkel maar beter worden. Mijn eerste modellen waren veel erger en vind het hier best nog meevallen. En in't echt zal het er allicht veel beter uitzien.
Allszins een knap model dat hier bijna ten einde is.
Kijk al uit naar de foto's van het volledig afgewerkt model.