Heerlijk, wat een reacties. Eindelijk weer reuring op De Paddock. Even wat commentaar en nadere uitleg
Quote:
Originally Posted by Belle
Mark, wat hebben autosportliefhebbers eigenlijk aan zulke topics? Allé, uw goed recht om ze op te starten hoor, maar ik hoef dat eigenlijk allemaal niet te weten.
En de autosportwereld kennende, zou dit gewoon een ellenlange lijst worden. 
|
De ene autosportliefhebber heeft er niets aan, de andere liefhebber wellicht wel. Dat is voor iedereen zelf te bepalen. Autosport is geen roze droomwereld, dat geef jezelf al aan met je laatste opmerking.
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje
Dit kan in elke sport... overal zit er fout volk. Maarja ik denk dat mark soms een beetje nood heeft of zijn negativisme tetoon te sprijden.
|
Leg mij dan eens uit wat voor jou het woord negatief betekend? Als ik ergens en hekel aan hebt is het wel een negatieve instelling. Echter, ik ben wel een liefhebber van de waarheid en de feiten. Ik verwijs alleen maar naar links en feiten, in mijn beleving is dat niet negatief.
Quote:
Originally Posted by joost
Denk inderdaad dat andere sporten, de politiek enz. er vol van lopen. Kijk naar de belastingvrije doorgang voor een WK voetbal. Dat is pas fout... Bovendien is ondertussen al wel gebleken dat de meeste klokkenluiders zelf ook tegen de grond gaan.
|
Gelukkig zijn we niet opgezadeld de praktijken van de Fifa voor de Belgie/Nederland. Die kans was ook niet groot overigens. Vergelijk de persmappen eens van Rusland en Qatar met die van Nederland/Belgie. Dat is een dijenkletser van formaat.
Zie je mij als klokkenluider? Dat ben ik niet, ik maak alleen melding van links. Niets meer en niets minder.
Quote:
Originally Posted by Astra-fan
Wel niet vergeten dat de meeste aangehaalde rechtzaken nog niet afgelopen zijn hé. Het is niet omdat ze beschuldigd van iets worden dat ze ook effectief schuldig gaan bevonden worden hé.
Voor de meesten is er blijkbaar geen verschil...
|
Ik vel geen oordeel, maak alleen melding van.........
Quote:
Originally Posted by pompierke
Lijkt me toch leuk te zijn om eens te weten te komen hoe enkele opgeblazen kikkers op hun smoel gaan of zijn gegaan.
Voor mij geen probleem, doe rustig verder Mark   
|
Bovenstaande reacties zijn net de brandstof om verder te gaan

Hoe meer weerstand ik heb, des te meer motivatie ik krijg. Maar ja, jij kent me beter
Waarom melding maken van niet frisse zaken? Omdat ik dergelijke info altijd leuk vind om te lezen of te weten. Als ik een krant lees, dan lees ik ook altijd de misdaadverhalen. Als ik een boek lees? Dan is dat geen roman

Altijd wel over minder frisse praktijken. Boek over Willem Holleeder, YabYum, Capo di Capi und so weiter.
Kan een psychiater mijn intresse gebied verklaren?