Ik heb in de laatste dagen enkele vrije uurtjes gevonden en dit is dus wat er gebeurd is.
Het motorblok is verder onder handen genomen, dat houdt in dat er verdere details gebouwd zijn (later meer hierover), het originele deel dat de verdeler moet voorstellen is weggehaald omdat het én op de verkeerde plaats stond én totaal niet leek op wat het moest zijn. Ik plan om vandaag de nieuwe verdeler te maken, dus als hij klaar is zal ik hiervan foto's posten.
Verder nog gewerkt aan de versnellingsbak. De flensen voor de aandrijfassen zijn niet juist van vorm. Ook heeft de versnellingsbak meerdere kleuren wat het geheel mooit tot leven zal brengen. Aangezien de lagerflenzen voor de aandrijfassen en de assen zelf uit aluminium zijn op de echte wagen is dit dus mooi om ook in alu na te bouwen. Dit zijn enkel de ruwe delen, ze moeten nog afgewerkt en gezandstraald worden.
Verder is ook het deksel van het diff-huis aangepakt. Het originele deel telt te weinig bouten, dus die werden verwijderd en er werden 5 gaten gemaakt om de nieuwe delen in te monteren. Ook werden de steunen en een flens voor een onbekend deel toegevoegd zoals op het echte stuk.