Vervolgens heb ik de zijruiten en de voorruit, die van binnenuit moeten bevestigd worden in de kas, met epoxylijm bevestigd in hun ligplaats. Het spuiten van de kas zal dus door een intensieve afplaksessie voorafgegaan worden. Nadat de ruiten droog waren heb ik en binnenzijde van de kas geschilderd, iets wat onmogelijk zou zijn eens de 2 delen van de carosserie tegen elkaar gekleefd zitten. Ook de achteruitkijkspiegel wordt nu bevestigd.
De zijruiten vormen trouwens één geheel met de deurpanelen, die dus als doorzichtige onderdelen in de kit zitten. Daarom heb ik ze zowel aan de buitenzijde als de binnenzijde zwart geschilderd. Daarna werden de details op kleur gebracht met BMF en zilververf.
Ook de binnenkant van de B-stijlen werd reeds voorzien van dezelfde beige kleur als de binnenkant van het dak. Dat ziet er nu wel raar uit, maar eens dat de buitenzijde van de B-stijl bekleed is met BMF komt dat goed. Merk ook op dat ik de meegegoten deurklinken weggeschuurd heb omdat ze niet de juiste vorm hadden en bovendien op de verkeerde plaats zaten. Ik heb zelf nieuwe klinken gemodelleerd met Evergreen plastic.
Vooraan heb ik de ruitenwissers, die meegegoten zaten in de voorruit en deels ook op de neus van de Jaguar, weggeschuurd. In de plaats van de lelijke meegegoten ruitenwissers heb ik gaten geboord waarin de schuine steuntjes bevestigd worden waarin de foto-ets ruitenwissers bevestigd zullen worden.