Daarna heb ik het dashbord onder handen genomen. Eerst alles mat zwart gespoten en daarna beginnen detailleren. Er moesten nog enkele druk-, en tuimelschakelaars toegevoegd worden. Daarvoor de gaten gemaakt. Daarna de details in kleur gezet en schakelaars toegevoegd. ook moesten er aan het dashbord een rood en een oranje lichtje toegevoegd worden. Dat heb ik nagebootst door een rond stukje PE te gebruiken met een druppeltje clear erop. Na het plaatsen van de decals heb ik het dashbord afgeplakt zodat ik bovenop enkele laagjes met de tenco struktuurverf kon spuiten. Na het drogen heb ik dan nog hetzelfde stof dat ik op de rolkooi gebruikt heb, geplakt op de plaats waar de rolkooi door het dashbord loopt.
Het stuurtje is in kleur gezet en geplaats en de zetels zijn mat zwart gespoten en er zitten ook enkele laagjes tenco op.
De kit mist nog 2 schakelaars op het stuurhuis, die worden nog gescratched. Ook zat GASS mis met zijn gordels. Zij gaven rood aan terwijl ze toch wel degelijk zwart zijn bij de echte wagen.
Volgende update zal het interieur afgewerkt zijn en kan ik beginnen aan de eindafwerking.