View Single Post
Old 07-02-2011, 13:49
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Ik stel me soms toch vragen over de verslaggeving in bepaalde kranten hoor. In 'Het Laatste Nieuws' lees je in één en hetzelfde artikel 2 passages die volgens mij nogal haaks op elkaar staan:

'Chirurgen proberen zijn rechterhand te redden.'

Dan denk je 'oei, die mens gaat misschien zijn rechterhand verliezen'. Als hij ze kan behouden zal hij met andere woorden al blij mogen zijn.

'Door het ongeval zal Kubica waarschijnlijk de start van het F1-seizoen, op 13 maart in Bahrein, aan zijn neus zien voorbijgaan.'

Waarschijnlijk??? Zou je denken??? Tja, heeft deze journalist zijn eigen zinnetje van enkele regels ervoor zelf niet gelezen dan? Binnen een goede maand start het F1-seizoen, om nog maar te zwijgen over de testperiode die nu volop bezig is. Hoe kan Kubica nu in 's hemelsnaam binnen een maand in topconditie aan het stuur van zijn Renault zitten??? Ik ben geen dokter, maar deze voorspelling durf ik wel doen: hij zal er NIET bijzijn op 13 maart. Als hij ooit nog een F1 kan besturen zal hij al van erg veel geluk mogen spreken... Nannini heeft destijds ook wel zijn hand behouden én kon zelfs nog racen, maar aan het stuur van een F1 heeft hij nooit meer gezeten hoor.
Vanop hln.be

Quote:
De 26-jarige Poolse Formule 1-piloot Robert Kubica (Lotus Renault) is vanochtend zwaargewond geraakt bij een ongeval toen hij onderweg was naar de start van de rally 'Ronde di Andora'
Verder hebben ze hem dus ook laten overkomen als een straatracer.
Dit terwijl het voorval tijdens een van de proeven gebeurde.
Ze weten de autosport toch altijd in een goed daglicht te zetten in de media.
Reply With Quote