Ik was echt gechoqueerd, toen ik het nieuws gisteren vernam. Nog meermaals internet afgezocht naar (hopelijk) beter nieuws over hem.
Ten eerste al zeer jammer dat Kubica dit overkomt, ik verwachtte nog véél van hem voor de komende jaren. Nu zullen we eerst al maar hopen dat alles terug in orde komt.
En Renault leekt me toch echt wel weer op weg richting de top. Ik denk dat ze zeker een goede wagen gebouwd hebben voor 2011, een wagen voor Kubica ...
Enja wie gaat er nu invallen.
Wat het nog betekent om 3e rijder te zijn is de voorbije jaren toch nog al duidelijk geweest, dat als het echt nodig is, ze gewoon een ervaren piloot zoeken...
Van mij mag Senna zich zeker eens bewijzen in een betere auto (al verwacht ik niet zoveel van hem).
Wat Renault nodig heeft, is een ervaren piloot. Een Petrov en een Senna kunnen Renault niet naar de top brengen. Daar zijn ze volgens mij net niet snel genoeg voor, en ze hebben vooral te weinig ervaring...
Ik dacht ook meteen aan Heidfeld.
Of waarom niet Sutil (als VJ dat zou toelaten tenminste). Kdacht toch dat er afgelopen winter wel gesprekken tussen Sutil en Renault geweest zijn. Ook een getalenteerde jongen, met ondertussen toch al de nodige ervaring...
Enja Kimi, zou zeker geen slechte keuze zijn, maar is nu niet net Red Bull een sponsor in zijn WRC carriere ... die zullen hem dan toch geen F1 zitje bij Renault gunnen lijkt me.
We zien het wel.
In alle geval fingers crossed voor een goed herstel voor Robert!!
|