De voorbije weken heb ik deze wagen weer eens onder handen genomen. Eerst werden de bodyonderdelen netjes gespoten: primer, witte lak.
Voor het eerst heb ik ook eens gepolierd... Het was immers nodig want ik had een deftig sinaasappelhuidje. En zeg nu zelf, zo een mooie body met cellulitis, dat kan niet e...
Terwijl alles stond uit te harden ben ik aan de slag gegaan met het interieur. Dit is van een standaard wagen en moet dus een rallyuitzicht krijgen. Zo ziet het er uit zonder aanpassingen:
Daar moet dus veel aan gebeuren... Gelukkig vond ik nogal wat referentiefoto's, maar wel na heeeeeel lang zoeken.
Ik ben begonnen met de middenconsole. Die ging er meteen uit en ik zat met een gat. Deze werd opgevuld met wat plastic card. In mijn spare box vond ik een leuk stukje dat dient kon doen in de plaats van dat logge ding.
Ondertussen kan ik al verraden dat ook dit niet voldoende is naar mijn gedacht. Ik heb de middenconsole zelf gescratched. Maar daarvan heb ik nog geen pics, binnenkort dus wel...