Quote:
Originally Posted by Sennake
Alle respect voor je volharding en resultaat. Maar! Ik veronderstel dat die ringen nog in het zilver gezet moeten worden? (Of is het zwart?) In beide gevallen, maar zeker in het eerste, lijkt het me minder arbeidsintensief om ze te vormen door wat metaaldraad te wikkelen rond een cilindervormig voorwerp van de juiste diameter, en op maat af te knippen. Als de ringen zilverkleurig moeten zijn hoef je ze daarna zelfs niet meer te schilderen...
Het probleem dat je uitgesneden gaatjes ervoor zorgen dat je instrumenten veel te diep komen te zitten kan je ook oplossen door.. minder dikke plastic sheet te gebruiken 
|
Die plastic sheet was idd veel te dik, vandaar dat alles veel te diep lag. Ik heb het dan met mijn dunste gedaan maar dan was het niet stevig genoeg.
Die ringen komen idd in het zilver. Metaaldraad is een hele goede tip. Of gewoon eerst deze ringen in het zilver / chroom zetten en dan pas oplijmen. Had ik nadien nog aan gedacht... Maar het is mijn eerste keer met zo een ringen. Jouw tip zie ik ook zeker zitten. Daar heb ik dan wel een vraagje bij. Heb je dan niet het nadeel dat het vastlijmen wat moeilijker is wegens minder contactpunten?
Even nog een extra update... Daarnet had ik geen tijd om alles te posten...
Gisteren ging ik over tot het plaatsen van de decals. Een groot deel staan er na drie uur werk op. Ik ben er supertrots op...