Quote:
Originally Posted by vortex
Samenvoeging is inderdaad de enige oplossing. En er zal hoe dan ook gezocht moeten worden naar opstapklassen, en es een keer niet meteen bonje schoppen als er wat wordt opgestart. Breng de amateur in beeld volgens een eenvoudig doch doeltreffend concept zoals in NL: DNRT!! 
Dit weekend 3 dagen volop racen pur sang zonder pauze en met mega-startvelden....
Wordt het niet es tijd voor revolutie??? Want dit gaat echt niet zo maar goed komen...(zeker nu een man als vd Ven al zn biezen pakt en de RACB een morsdood orgaan blijkt..)
Tja en dan Zolder: ik draag het circuit en de autosport in B een warm hart toe, maar 3 races op de zondag! (OK...er is GT1) maar laten we eerlijk zijn: als organisator moet je je toch de oren van je kop schamen om zo'n program te presenteren.... 
|
Paasraces op Zandvoort 18 wedstrijden over 2 dagen met volle velden 30 clio's 24 suzuki swift 30 dutch gt4 + ek gt 4 30 historische formule wagens DSC minimaal 35 wagens toerwagendiesel cup etc,alleen de radicals en FFord is even afwachten.
In Belgie missen ze de boot al jaren.
Je kan wel pronken met FIA gt1 en WTCC maar je beter gaan inversteren in de nationalen autosport dan in het WTCC waar geen Belg in mee doet en de FIA gt1 wat op ze einde loopt en waar ze met moeite 20 wagens aan de start krijgen.