Quote:
Originally Posted by Steve
Ik heb altijd gezegd dat Belcar ten dode opgeschreven was, gij hebt altijd het tegendeel beweert, en nu gaat ge zeggen dat het dramatisch was?
Dan zijt ge ne slechte supporter...en dan moet ge ook nu achter "uwen Belcar" blijven staan...
|
Volgens mij klaag ik al sinds 2005 dat het steeds slechter gaat of al slecht is, dus om dan nog steeds supporter te noemen lijkt mij een verkeerde kwalificatie
Quote:
Originally Posted by Niels
Als EPS dan nog afzegd op één week voor de race wegens er niet klaar voor, dan kan je dus op zo een korte tijd geen extra klasse meer vinden om het gat op te vullen. Zolder was al een last minute oplossing zodat Auto-GP dat normaal meereist met het WTCC al van in het begin de race niet op de kalender had staan.
|
Er zijn inderdaad diverse externe oorzaken waarom het bijprogramma zo zwak was. Het blijft wel een feit voor de toeschouwer die heeft moeten betalen, hij erg weinig waar heeft gekregen voor zijn geld.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|