View Single Post
Old 30-04-2011, 11:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Met dat ik toch de Tencospuitbus vast had, volgde meteen het dashboard. Ik had vooraf enkele delen afgeplakt waar iets anders moet komen zonder dat product...

Volgende stap waren de delen op de body matzwart maken waar nodig: stootrand achteraan en de zwarte scheidingslijn doorheen de zijkant.

Tenslotte heb ik mij aan het lastigste werkje gezet: de raamrubbertjes. Aangezien ik hier geen echte naden had kunnen maken werd het een mengsel van afplakken, losse hand en dergelijk technieken... Na een volle dag en een ochtend was ik tevreden.

Je zal ook twee foutjes opmerken: de rechterraamstijl is gebroken en hersteld maar niet zo goed als ik wou, En het linkernummer 12 is afgescheurd. Dat laatste valt makkelijker te herstellen met een nieuwe decal...

De laatste vakantiedag heb ik mij dan met het onderstel bezig gehouden. Revell voorzag enkele saaie kleurtjes. Ik heb met wat referentiefoto's en naar eigen goeddunken een betere versie van gemaakt. Aangezien alles afgedekt zal worden met een plaat vond ik dat ok.

Op naar de volgende updates waar het interieur verder zal aangepakt worden (oa rolkooi en dashboard)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8343.JPG
Views:	818
Size:	120.2 KB
ID:	21945   Click image for larger version

Name:	IMG_8338.JPG
Views:	812
Size:	112.2 KB
ID:	21946   Click image for larger version

Name:	IMG_8339.JPG
Views:	838