View Single Post
Old 06-05-2011, 19:09
Loixrallyfan's Avatar
Loixrallyfan Loixrallyfan is offline
De Paddock Regular

Hier nog neens een update, en niet de minste. Het is namelijk waar het hier om draait hé, de body en zijn livery.
De body werd tot 2X toe gespoten met daartussen een bad remolie, maar geen man over boord, is nietsmeer van te zien en het resultaat is goed. Buiten kant uiteraard wit, de binnenzijde aluminium.
Dan alle decals geplaatst. En hier valt toch wat te zeggen.
Te beginnen met de kwaliteit, perfect. De decals zijn stevig, niet te dik en laten zich goed bewerken met sol.
Bij het plaatsen viel op dat de decals wel erg krap uitgetekend zijn, waardoor er heel weinig marge is voor te schuiven en je ze wel heel juist moet neerleggen. Ik heb liever dat de livery een beetje doorloopt, zodat je om de hoeken kan werken zoals in wielbogen, lichtgaten en andere...
Ik heb dan ook met reepjes uit het andere decalvel dat bij de kit zit en dezelfde kleuren heeft, toch de wielbogen bijgewerkt, zodat er geen wit meer te zien is waar de decal te vroeg stopt.
Ook heb ik zoveel mogelijk de transparante stukken tussen de lijnen weggeknipt, waardoor ik beter kon schuiven met elke lijn individueel. En waar het kon, werd de decal zelfs helemaal opgedeeld in stukjes.
Op die manier heb ik dan toch het beoogde resultaat gekregen en ziet het er vrij strak uit.
Enfin, hier wat foto's:

En dan nog een vergelijkend fototje dat aantoont wat ik bedoel met het wit tegen de voorste wielbogen dat ik heb weggewerkt:

Grts, Guido
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_0707.jpg
Views:	1314
Size:	115.9 KB
ID:	22040   Click image for larger version

Name:	100_0709.jpg
Views:	1299
Size:	121.4 KB
ID:	22041   Click image for larger version

Name:	100_0711.jpg