View Single Post
Old 08-05-2011, 16:22
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Ook met de body op zijn plaats zit de rolkooi waar ze moet zitten. Dat lijkt nu allemaal nogal vlotjes en zonder voortdurend passen en fitten te gaan, maar vergis je niet: ik ben al 3 weken aan deze Audi bezig, en wat je ziet is de stand van zaken na heel wat aanpassingewerk! Zo bijvoorbeeld ook aan de voorzijde van de body: het radiatordeel dat apart in de kit zit, paste niet naadloos tussen de opening van de neuspartij. Om dit aan te passen heb ik een stuk plasticard gebruikt dat wél perfect tegen het radiatordeel zit, waarna ik de ruimte tussen resin neus en plasticard opgevuld heb met secondelijm en bloem. Ook de openingen waarin de pinkers moeten aangebracht worden moesten intensief aangepakt worden om alles nauwkeurig te doen passen. Verder heb ik een aantal stukes resin die niet mooi uit de gietmal gekomen zijn moeten bijwerken met wat plastic strip, en vond ik dat de grilles achteraan links en rechts, die natuurlijk uit afgegoten resin bestaan, niet meer de volledige detaillering vertoonden die wel te zien is op het plastic model. Daarom heb ik ze weggefreesd en vervangen door de grilles van het donormodel nadat ik ze daar uitgezaagd had. De beide velgen aan de linkerzijde zijn degene waarvan ik de resin as moeten vervangen heb door plastic rod. Omdat ik bij het uitboren van een nieuw gat doorheen de velg zat, moest ook het centrale boutje in het midden van de as vervangen worden.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1985_audi_quattro_06.JPG
Views:	2033
Size:	541.8 KB
ID:	22076  

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote