View Single Post
  #28  
Old 15-05-2011, 15:00
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Dat ziet er goed uit, laat de volgende updates maar komen.
Hier zijn we er al mee zie

Nu alle perikelen met het koetswerk achter de rug zijn kan ik me eindelijk toeleggen op het interieur. De pedalen werden in het vooronder aangebracht zonder enige aanpassing. Alleen de kabels die erop uitkomen werden op de juiste plaats vastgelijmd.
De brandblusser werd rood gespoten, voorzien van BMF bevestigingen en ik heb er een brandblusser-decal opgezet. Misschien heeft de piloot niet echt de tijd om op zijn gemak de instructies te lezen in geval van brand, maar als het een standaard brandblusser betreft zal er toch wel een sticker opgestaan hebben.
De gordels en gespen komen uit de aftermarket kit. Ze zien er zeer realistisch uit en ik heb er niets aan veranderd; ze zijn 'straith from the aftermarket box' gebouwd.
De versnellingspook werd lichtjes aangepast: de stang heb ik ongemoeid gelaten, maar de pook zelf heb ik vervangen door een mishmash onderdeel.
Let ook op de beide toegangen tot de benzinetanks: ik heb ze voorzien van een klein gaatje om later een slangetje in aan te brengen (nog niet zichtbaar) en de toegang werd ingekleurd met clear blue. De koppeling van het slangetje zal op zijn beurt een clear red kleurtje krijgen.





Daarna heb ik me wat geamuseerd met het dashboard en de schakelaars en kabels die hiermee gepaard gaan. De stuurstang uit de kit was wat kort en stopte duidelijk zichtbaar ergens in de lucht zonder dat ze in staat zou zijn om de wielen te laten draaien. Daarom heb ik ze weggesneden en vervangen door een iets langere stang. Alle schakelaars op en in het dashboard werden weggesneden en vervangen door mishmash onderdelen, en alle kabeltjes werden toegevoegd met enkele goede referentiefoto's als leidraad. Linksvoor in het dashbord werd ook een T-stuk gescratcht met mishmash, waaraan de witte leiding bevestigd werd die voor de zuurstoftoevoer moest zorgen. Achteraan in het motorgedeelte zijn de kabels nog niet bevestigd omdat ik eerst nog de zijdelingse koetswerkonderdelen moet bevestigen, en daarna de radiatorleidingen die erover heen lopen. De kabels werden namelijk in het echt aan die radiatorleidingen bevestigd met tie-raps. Een aantal van die kabels moeten trouwens nog in de juiste kleuren geschilderd worden.





Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_51.JPG
Views:	915
Size:	908.4 KB
ID:	22151   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_52.JPG
Views:	911
Size:	928.7 KB
ID:	22152   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_53.JPG
Views:	947
Size:	669.8 KB
ID:	22153   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_54.JPG
Views:	920
Size:	187.9 KB
ID:	22154   Click image for larger version

Name:	1975_ferrari_312t_55.JPG
Views:	943
Size:	780.6 KB
ID:	22155  

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote