Het inzetstuk werd dan in de bumper gemonteerd. Dit verloopt niet echt gemakkelijk en het schuift nogal rap van zijn plaats weg. Hieraan hadden zeker ook ergens bevestigingspunten mogen voorzien zijn om te monteren.
Ik heb het gepunt met secondelijm op een paar plaatsen en eens op zijn plaats, volledig omzoomt met CristalClear lijm lags de binnenkant om zeker te zijn dat het ding er niemeer uitvalt.
Ook de schroefjes in het front werden nog toegevoegd.

Hier is ook het binnenwerk van de lichten te zien. De montage heeft geen uitleg nodig. Simpel en efficient dus.
Wel interessant om weten is dat ik het ding in chroom heb gezet met een nieuw chroomeffect spuitbus van Motip. Gewoon 2 dunne laagjes aanbrengen rechtstreeks op het plastiek en klaar.
Let wel, ook hier het gekende probleem, je mag er niet over wrijven of het is weg. En vernissen is ook geen optie, want dan verdwijnt het effect.
Ideaal dus voor dit soort onderdelen die toch afgeschermd worden, maar dan weer niet geschikt om op de body te spuiten.
Dan werd er nog wat opvulwerk verricht op de bodemplaat. Om te voorkomen dat er dwars door de gaten in de bumper kan gekeken worden, heb ik enkele stukjes plasticcard aangebracht en zwart geschilderd. Volgende foto's scheppen duidelijkheid.

Hier zie je nietsmeer van bij de fusie met de body en het voorkomt dat je dwars door de uitsparingen in de bumper kan kijken.