Hier een voorsmaakske:
Besluit.
Belkits heeft hier volgens mij een prachtige eerste kit op de wereld gezet die zich heel gemakkelijk laat bouwen. Ideaal voor jong en oud, al twijfel ik aan de bijgeleverde livery, die toch wat ervaring vereist om te plaatsen. Er zijn wel in de aftermarket ekele leuke en vrij simpele liveries te krijgen om dat euvel te overwinnen.
De body is zeer clean en heeft weinig opschuurwerk nodig met een minimum aan koetswerknaden.
Het interieur is goed gevuld, en vormt ook zonder al de extra's die ik heb geplaatst zeker een mooi geheel. Enige minpunten zijn de dikte van de kooi en het wel heel banaal ogende stuur. Een beetje meer detail is hier toch aangewezen, daar het ding toch goed zichtbaar is van buitenuit.
Het onderstel laat zich ook heel eenvoudig en efficient samenbouwen. Minpuntje hier is de vaste rechtuitstand van de voorwielen. Dat heb ik dan ook aangepast. Ook de veerpoten vertonen geen veringen.
Ook heb ik de wielen breder gezet en daar kunnen ze misschien ook eens naar kijken bij een volgend model. Het oogt robuuster en komt toch nog steeds realistisch over.
Ik heb mij alleszins enorm geamuseerd aan deze kit en het was een waar plezier om mee te werken. Heb het ding overgoten met mijn eigen zotte sausje en ben ook vrij content van het resultaat.
Foto's vind je in mijn galerij:
http://forum.depaddock.eu/showthread...d=1#post268422