View Single Post
Old 02-06-2011, 22:18
306xtreme's Avatar
306xtreme 306xtreme is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Ik kan het niet helemaal opmaken uit je post, maar heb je drie dagen gewacht om de maskeertape (of het BMF) te verwijderen? Je kan zwaar opstaande randen vermijden door de maskeertape te verwijderen als je verf nog maar begint op te drogen. Meestal is dat al na een half uurtje of zo. Wel wachten tot hij goed uitgevloeid is. Dan droogt de rand meer egaal op, en krijg je niet zo van die gekartelde randen. Wel voorzichtig zijn bij het verwijderen van de tape dan, want je zit tenslotte met nog natte verf.

Probeer dat volgende keer eens uit?
heb het vandaag eens gedaan hoe je zei enja ff laten drogen en dan alles verwijderen .
had het model nog wat gespoten op een plaats en toen in een doosje met deksel buiten in de zon gezet en een halfuur later de bmf & tape verwijderd en ging eigenlijk heel goed .
het fijne deraan is dat de bmf fijn los komt als je de tape verwijderd dan hoef je niet zo te prullen voor het los te krijgen
alleen die maskol blijft een raadsel ik heb het niet gebruikt vandaag want het kost me een fortuin aan penseeltjes
maar de vorige keer was ik nog geen 5min bezig met maskol en de penseel was al keihard heeft iemand tips ervoor ?