View Single Post
Old 05-06-2011, 21:02
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Hey iedereen,

Hier ben ik nog eens met een update van de Tyrrell P34 Monaco GP. Nu komen de body onderdelen aan bod. De body/cockpit werd eerst voorzien van een laagje silver leaf TS30 om nadien volledig afgeplakt te worden met tamiya tape en maskol. Dan kreeg deze enkele lagen TS29 demi gloss zwart om het silver te neutraliseren en ook omdat het blauw TS5 te licht is voor de Tyrrell. Na enkele dagen gedroogd te hebben, gingen er enkele lagen TS15 Blauw over. Ook de stoel en de cowling kregen eerst 2 lagen mat wit TS27, omdat de het grijs van de primer die ik gebruikt heb om oneffenheden eruit te halen niet volledig gedekt was met de witte primer. Nadien kregen deze nog een laag TS26 om het geheel een beetje te laten blinken. De stoel moet wel nog voorzien worden van een laagje semi gloss zwart en en een laag blauw. De cowling moet ook nog langs de binnen kant een laag semigloss zwart krijgen, maar dit is maar voor de komende week. Volgende update zal zijn met de decals erop. Hier zijn enkele foto's tot hoe ver ik sta met de bouw. Ik ben zeer tevreden met het resultaat, omdat ik alles gespoten heb via de airbrush. Enjoy.

Lesley
Reply With Quote