Maar die dryfit was er eentje zonder de rolkooi en dashbord in het interieur. Toen ik deze onderdelen wou installeren en vervolgens de body op het chassis zetten, kwam ik tot een onaangename vaststelling. De rolkooi is een 'volledige' rolkooi, niet zo'n ding dat stopt aan de bovenzijde van het dashbord. Het dashbord vertoont twee inkepingen aan de zijkant waarin de stangen van de rolkooi naar beneden lopen. Als je nu de rolkooi op zijn plaats zet, en het dashbord aan de binnenkant van de body zou lijmen, krijg je de body nooit meer op het chassis. De rolkooi kan dan namelijk nooit meer in de inkepingen aan de zijkant geraken. Dus moet je het dashbord op voorhand, tussen de rolkooi op zijn plaats lijmen en daarna de body over het geheel schuiven. maar dat gaat ook niet: de beide resin uitstulpingen waarin de voorste schroefbevestigingen moeten komen zitten in de weg en zijn veel te breed om over de geïnstalleerde rolkooi heen te kunnen schuiven. Daarna heb ik geprobeerd om de rolkooi inclusief dashbord in het dak van de body te leggen, en het chassis er ondersteboven in te klikken, hopend dat de poten van de rolkooi op hun ligplaats komen te zitten. Dat gaat wel, maar niet zonder dat ik doorheen de ramen met mijn vingers een beetje help om de rolkooi op zijn plaats te zetten, wat onmogelijk zou zijn eens de glaspartijen in de body gelijmd zitten. Bovendien zou dit nog veel moeilijker zijn als er aan de voeten van de rolkooi lijm hangt. Probleem dus.
Uiteindelijk denk ik de enige oplossing gevonden te hebben door de uitstulpingen grotendeels weg te frezen en alleen onderaan een tapje over te laten waarin de schroef kan vastgezet worden. Nu slaag ik erin (nog steeds met de nodige moeite, en slechts op één enkele manier en volgorde) om de body overheen de rolkooi de schuiven en uiteindelijk alles op zijn plaats te zetten. 't Is maar dat je het weet, een gewaarschuwd man is er twee waard