View Single Post
  #10  
Old 10-07-2011, 16:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Dan de cabine... En de vraag of het chassis nu echt wel of niet moet ingekort worden. Ik nam nog even de woorden van Guy en Dominique door en bekeek de schema's. Ook heb ik de cabine in elkaar gestoken en deze al gedryfit op het chassis. Slaapcabine en motorkap kwamen erbij en even een foto maken...



En toen viel mijne euro. Ik ga voor een tussenoplossing maar in plaats van weg te nemen zal ik bijvoegen. Door te vergelijken met de referenties kwam ik tot het besluit dat de slaapcabine eigenlijk groter is dan de stuurhut. Het lijkt mij evenwel eenvoudiger die laatste te verbouwen. Hij is sowieso al te breed dus ik moest er al aan ombouwen...



Op deze foto moet het wat duidelijk worden. Het gat tussen stuurhut en slaapcabine moet ik opvullen. Dîe slaapcabine moet een stuk langer worden waardoor het chassis niet meer moet ingekort worden. De brandstoftanks ga ik dan ook verlengen... Dit lijkt mij de beste tussenoplossing...

Grtzzz
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8932.JPG
Views:	3711
Size:	111.6 KB
ID:	22818   Click image for larger version

Name:	IMG_8932_bis.jpg
Views:	3461
Size:	63.1 KB
ID:	22819  
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote