Quote:
Originally Posted by scoobyfreak
Ga je nog iets veranderen aan de grill vanvoor? die is veel te recht en groot in vergelijking met de echte.[
|
Dat klopt, Kristof. Maar er klopt wel meer niet met de afmetingen van de snuit, die in zijn geheel veel te breed staat. Maar dat geeft dan ook wel een zeer bruut resultaat en dus mag het.
Hier zie je dat goed:

Hier zie je goed dat de wielbogen veel breder staan, alsook de grille onderaan in de bumper. Wat ook opvalt is dat ook die eigenlijk te recht is. Dus om alles een beetje homogeen te houden, ga ik het zo laten. Anders wordt het gat net te klein ten opzichte van de rest.
Daarbij komt nog eens dat er rekening moest gehouden worden met de decals, die na enkele metingen nu mooi gaan passen. Het gat gaan verkleinen of afronden heeft tot gevolg dat de decal te klein wordt en ik wil hier zeker niet met stukjes gaan werken.
Wat me na een tweede keer kijken opvalt, is dat de lichten groter mochten, dan zouden de stijlen van de grille dichter naar het midden komen te staan. Dus eigenlijk zijn de te kleine voorlichten hier de boosdoener. Maar daar ga ik mijn handen toch vanaf houden, want binnenwerk en glaasjes moeten natuurlijk nog passen achteraf.