Thanks voor de bemoedigende woorden allemaal.
En Guy, ik sluit me aan bij den advocaat van SimilR.

Zeker nu de vorderingen vorm beginnen te krijgen. Eens klaar gaat dit ding er zo slecht nog niet uitzien.
En dan verder met de volgende update.
Ik heb mij bezig gehouden met de snuit van de wagen.
In de motorkap zitten 2 luchtinlaten waaronder een bakje gemonteerd wordt in carbon. Om doorkijk te voorkomen heb ik 2 balkjes gemonteerd, anders kijk je dwars erdoor uit van de ene kant naar de andere kant.

Hier is ook te zien dat de zij-inlaten van de voorbumper werden afgewerkt. Het onderdeeltje uit de kit past niet maar op het PE-set zitten 2 stukjes om dit te vervangen. En die werden dan ook geplaatst.
Op volgende foto een beeld van buitenuit:

Dan werd het onderste gat in de voorbumper aangepakt. Hierin komt dit onderdeel:

Zoals de lijn en het kruis aangeven, dient de bovenkant verwijderd te worden voor de versie die ik ga bouwen.
Bovenop het onderste balkje heb ik een stukje plasticcard aangebracht met daarop een stukje gaas om het gat dicht te maken. Anders kijk je tot tegen het dashboard.

Dit wordt in zijn geheel zwart gespoten.
Dan werd ook al een oefening gemaakt voor het in elkaar knutselen van de grill. Hiervoor heb ik een stukje gaas gebruikt van een Hasegawakit, met daarachter een stuk plasticcard tot net over de helft van de grill.

Dit wordt ook in zijn geheel zwart gespoten.
Nu, het motief in de grill is niet helemaal correct, maar weet begod niet waar ik dit zou kunnen vinden. Ik had al gedacht aan de grill uit de transkit van rennaissance voor de 2006 Focus, maar die is te recht. Ik heb namelijk de motorkap een beetje rond geschuurd en dus past dat grilletje niet.
Moest er iemand weten waar dit motief van gaas te krijgen is, laat maar weten, anders ga ik rustig door met deze.
Oja, dit is de gril op 1/1