Deze post geeft een overzichtje en de probleempjes weer in het interieur van de wagen.
FOTO 1 :

- zwarte pijltjes: versnellingspook en handrem. Zullen opnieuw gescatshed worden wegens slechte vorm.
- oranje pijltjes: de stoelen vertonen op de zit twee kuiltjes die dicht moeten en ook aan de rug is heel wat opkuiswerk. Twee wel heel misplaatste sinkmarks en de profilering van het carbonnen rugstuk.

- groene pijltjes: twee gaatjes voor het middenkruis van de kooi dat daar totaal niet aankomt. Dichtmaken.
- rode pijltjes: uitsparing voor tankdeksels. Zit niets voor in de kit en blijven dus open. Maar op het PE-setje van Rennaissance zitten er dekseltjes voor hierop. Dus dat is opgelost.
FOTO 2 :

- oranje pijltje: Nis voor kilometerteller wordt vervangen door een exemplaar uit PE wegens ronduit triestig.
- rode pijltje: Stuur staat te fel naar voren en te laag, dus positie moet lichtjes wijzigen. Hieraan wordt ook wat PE toegevoegd.
- groene pijltje: voetsteun co-piloot wordt ook vervangen door PE met de juiste vorm en profilering. Dit geldt ook voor de pedalenset.
- gele en blauwe pijl: deze onderdelen moeten voor mijn versie van plaats wijzigen.

De brandblusser verhuist acter de zeten en de krik naar opzij. Het kruis geeft aan waar een elektronische box gaat komen met de nodige bekabeling.
FOTO 3 :

De rode pijltjes geven aan waar daar een opening zit, zodat je door de wielkasten naar buiten kan kijken. Dit door het ontbreken van een zijpaneel. Dit wordt dus ook scratchen.
Zo, ik weet dus nog wat te doen. Ik hoop dat ik binnen een week of 2 kan beginnen met spuiten, maar daar zijn we nog lang niet.
Grts, Guido